December 4, 2012

TV intervju - NLP Superbrands gostovanje u Makedoniji

Tvrtka Tenodi Komunikacije d.o.o. (NLP Hrvatska), nositelj je Superbrands Partner titule 2 godine za redom (2010. i 2011.). Superbrands predstavlja tržišnu marku koja pruža znatne prepoznatljive emocionalne i opipljive vrijednosti. Status Superbranda također predstavlja kvalitetu, pouzdanost, razlikovnost i emocionalni naboj Globalna nagrada za najbolje brandove  - Superbrands dodjeljuje se za najbolja ostvarenja na hrvatskom tržištu, […]

Tvrtka Tenodi Komunikacije d.o.o. (NLP Hrvatska), nositelj je Superbrands Partner titule 2 godine za redom (2010. i 2011.).

Superbrands predstavlja tržišnu marku koja pruža znatne prepoznatljive emocionalne i opipljive vrijednosti.

Status Superbranda također predstavlja kvalitetu, pouzdanost, razlikovnost i emocionalni naboj

Globalna nagrada za najbolje brandove  - Superbrands dodjeljuje se za najbolja ostvarenja na hrvatskom tržištu, a standardizirani kriteriji  odabira se primjenjuju u više od 90 zemalja svijeta. Međunarodna organizacija Superbrands jedini je globalni i neovisni autoritet na području brandinga, kao organizacija koja se temelji na identifikaciji i imenovanju iznimnih tržišnih marki.

Superbrands analizira ostvarenja određene tržišne marke i prepoznaje one koje ostvaruju više od svoje konkurencije te ih nagrađuje visoko priznatim Superbrands statusom. Od svog postajanja Superbrands je postao prepoznatljiv kao mjerilo uspjeha pojedine tržišne marke, a sama organizacija priznata je kao globalni branding autoritet.

U studenom smo održali seriju predavanja za HR managere, direktore prodaje i voditelje marketinga iz tvrtki nositelja Superbrandsa u Makedoniji.  Predavanja su održana u prestižnom Hotelu Aleksandar Palace.

 

crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram