Profesionalni komunikator – Modul #2
Kako razviti dobar odnos i kako instantno "kliknuti" s osobom koju ste netom upoznali
Ova tehnika profesionalnih komunikatora može biti korisna u mnogim situacijama poput poslovnih sastanaka, prodajnih razgovora, razgovora s klijentima ili jednostavno u svakodnevnoj interakciji s drugim ljudima.
Polaznici će razviti sposobnost instantnog povezivanja s drugom osobom na emocionalnoj i psihološkoj razini.


Kako "pročitati" neverbalne znakove
Kada komunicirate sa sugovornicima, neverbalna komunikacija govori puno više od samih riječi.
Vještina čitanja neverbalnih znakova omogućit će vam da bolje razumijete i tumačite ono što druga osoba stvarno misli i osjeća, a ne samo ono što vam govori.
Jednom kada razumijete neverbalne znakove, moći ćete kvalitetnije i preciznije komunicirati s vašim kupcima i članovima tima, razviti bolji odnos s njima te učinkovitije rješavati probleme.
Ako ne obratite pažnju na neverbalne znakove, možete pogrešno interpretirati ili uopće ne primijetiti prave osjećaje i namjere druge osobe.
Kako postavljati precizne ciljeve u komunikaciji
Nedostatak jasnih ciljeva u komunikaciji može dovesti do različitih negativnih posljedica i ugroziti kvalitetu komunikacije.
Ako nemate jasan cilj u komunikaciji, može vam se dogoditi da poruka koju želite prenijeti bude nepotpuna ili nejasna. Takva poruka često dovodi do nesporazuma, konfuzije i pogrešnog tumačenja od strane sugovornika.
Također, ako nemate jasno definiran cilj u komunikaciji, može se dogoditi izostanak akcije nakon razgovora. To znači da ništa neće biti učinjeno, niti će odluke biti donesene, što može dovesti do stagnacije i problema u radnom procesu i međuljudskim odnosima.
Kada svi članovi tima nauče jasno definirati ciljeve u komunikaciji ostvarili ste fokus i usmjerenost u razgovoru, upotpunili jasnoću poruke, zadržali motiviranost te olakšali donošenje odluka i akciju.


Kako razumjeti komunikacijski stil sugovornika/članova tima/kupaca
Prepoznavanje komunikacijskog stila sugovornika pomaže vam da bolje razumijete kako vaši sugovornici razmišljaju i osjećaju, što omogućava bolju komunikaciju i kvalitetniju razmjenu informacija.
Kada se prilagodite komunikacijskom stilu sugovornika, povećavate vjerojatnost da će oni bolje razumjeti i prihvatiti vašu poruku. Osim toga, prilagođavanje našeg stila komunikacije sugovorniku može smanjiti potencijalne konflikte i nesporazume.
Prepoznavanje komunikacijskog stila sugovornika može pomoći u poboljšanju učinkovitosti razgovora. Ako znamo prepoznati koji stil komunikacije najbolje funkcionira za određenog sugovornika, možemo se usredotočiti na te elemente i time poboljšati kvalitetu razgovora i razmjene informacija.
Trajanje modula: 2 dana