B2B edukacija:  Profesionalni komunikator – Modul #1 (temeljni seminar)

Ako vam se u timovima ili komunikaciji s (potencijalnim) klijentima događaju nesporazumi i šumovi u komunikaciji, a samim time i bespotrebno rasipanje vremena i energije, program "Profesionalni komunikator" bit će rješenje za komunikacijsku učinkovitost vašeg tima.
Obučite ključne osobe u svom timu komunikacijskim alatima profesionalnih komunikatora.
PRIJAVI SE

Profesionalni komunikator – Modul #1Kako eliminirati šumove u komunikaciji

Šumovi u komunikaciji mogu imati različite negativne posljedice na poslovne odnose i produktivnost.

Šumovi u komunikaciji uzrokuju propuste, pogotovo ako se radi o vitalnim informacijama, što može imati ozbiljne posljedice u poslovanju, kao što su gubici ili propusti u postizanju ciljeva.

Kada se šumovi u komunikaciji ponavljaju (ili su stalni), to može dovesti do gubitka povjerenja između komunikacijskih sudionika.

Šumovi u komunikaciji mogu stvoriti stres i napetost između komunikacijskih sudionika, što može utjecati na njihovu produktivnost i dovesti do pada motivacije.

Šumovi u komunikaciji mogu smanjiti kreativnost i inovativnost jer se sudionici mogu fokusirati na rješavanje komunikacijskih problema umjesto na stvaranje novih ideja i pristupa.

Šumovi u komunikaciji dovode do nezadovoljstva, frustracije i gubitka motivacije kod komunikacijskih sudionika. To može utjecati na njihovu produktivnost i utjecati na kvalitetu rada.

Iz navedenih razloga, važno je da se isti identificiraju i otklone kako bi se osigurala učinkovita i precizna razmjena informacija između komunikacijskih sudionika.

Kako razumjeti konflikte u komunikaciji
te kako pristupiti rješenjima

Konflikti mogu stvoriti neprijateljsku i neugodnu atmosferu u radnoj okolini što može utjecati na zadovoljstvo članova tima te povećati stres na radnom mjestu.

Ako se konflikti ne rješavaju na vrijeme, isti mogu dovesti do toga da djelatnici napuštaju svoja radna mjesta.

Konflikti mogu dovesti do dodatnih troškova za poslodavce, poput troškova za zapošljavanje i obuku novih radnika, troškova za pravne savjete i zaštite od tužbi, a mogu utjecati i na reputaciju tvrtke.

Zbog svega navedenog važno je da se konflikti u radnoj okolini rješavaju na pravi način, kako bi se izbjegle negativne posljedice za vaše ljude i tvrtku.

U dva dana temeljne edukacije vaš će se tim educirati o tome:
kako izbjeći šumove u komunikaciji postavljanjem ciljanih pitanja
kako pristupiti rješenju konfliktnih situacija između članova tima
kako komunicirati u situacijama povišenog stresa unutar članova tima
kako komunicirati svoje ideje i prijedloge u situacijama neslaganja s drugim članovima tima
kako komunikacijom umiriti tenzije kada dođe do stresne situacije

Pošaljite upit za vašu tvrtku i zakažite online sastanak u trajanju do 20 minuta.

O predavaču.

Saša Tenodi je profesor socijalni pedagog, jedini NLP trener pod originalnom licencom na ovim prostorima s gotovo dva desetljeća iskustva u pružanju edukacijskih usluga. Educiran u SAD-u kod Dr. Richarda Bandlera (2007.).

U 2010. i 2011. dobio je Superbrand's certifikate kao jedan od najboljih pružatelja usluga u RH.

2013. godine izdana je njegova prva knjiga "Be Your Better Self: A Hands on Approach To Become Who You Always Wanted to Be" koja je u kategoriji osobnog razvoja zauzela 1. mjesto na Amazonovoj Top listi u Njemačkoj i Kanadi.

2016. godine završio je Grant Cardone University, business & sales akademiju (SAD).

Od 2017. godine suvoditelj je Surovih strasti - broj 1 audio podcasta u regiji.

Početkom 2019. godine završio je Social Engineering edukaciju pod mentorstvom Christopher Hadnagya (Orlando, SAD).

Od 2021. godine suvoditelj je eCommerce podcasta Nominis.

Od 2021. godine suvoditelj je emisije Prodajni Mindset.

Od 2022. suvlasnik je tvrtke za organizaciju poslovnih evenata i konferencije Prodajni Mindset.

Poslovni podcast Surove strasti nominiran je za prestižnu medijsku nagradu "Večernjakova ruža"

Što kažu polaznici?

Nakon edukacije konflikte jednostavno izbjegnem ili svjesno biram u koje ću se upustiti.

U poslovnim razgovorima sam odaberem svoje stanje i lakše prepoznam kako drugi ljudi funkcioniraju, dok sam se prije vodio samo intuicijom. Mogu bolje procijeniti, ali i analizirati ciljeve. Kako ću prepoznati što mi je točno cilj? Što ću osjećati kad ga postignem? Što mi je potrebno da ga postignem? Na osobnim projektima se pitam zašto mi nešto treba, kada mi treba..., a prije bih većinom radio „na horuk". Sada radim u koracima, nemam grižnju savjesti ako nešto radim polako. Imam glavni cilj u vidu, a radim na sljedećem koraku.

Strah od javnog nastupa je smanjen i znam kako ga dodatno smanjiti. To mi daje mir. Moje prezentacije su sada priče, ubacujem fore, koristim glumu, uživam u - predstavi. Ljudi se smiju, komentiraju, imam njihovu pozornost. Sretnu me nakon godinu dana i sjete se neke moje izjave iz prezentacije!
- Josip Nađ, SAP konzultant
Alati koje sam dobila od koristi su mi da i drugim ljudima mogu bolje pomoći u određivanju i ispunjavanju njihovih ciljeva. Jednim jednostavnim alatom uspjela sam "posložiti" jednu svoju klijenticu u samom jednom razgovoru.

Sigurnija sam i u svoje pregovaračke vještine, jer se sada usuđujem razgovarati s važnim figurama u vezi svog projekta. I u pismenoj komunikaciji imam bolje rezultate, čak i u komunikaciji s autoritetima. OVO NIJE OBIČNA EDUKACIJA. Osim toga, dobiješ i konkretne alate i nešto što je upotrebljivo u svakodnevnom životu. Druge edukacije su samo teorija...

Uglavnom, ljudi oko mene komentiraju da sam procvala! Možda je to i zbog neverbalne komunikacije.. kako je jedan klijent primijetio: „ Ana, pa ti imaš nevjerojatan body language, gdje si ti to naučila?
- Ana Šutalo
Treningom mi se otvorilo puno više opcija u komunikaciji. Lakše pomažem ljudima koji me okružuju tako što im rušim ograničavajuća uvjerenja. Kroz komunikaciju ih navodim da se motiviraju, dobro oblikuju ishode i sami pronađu strategiju koja će im omogućiti da ostvare željeni cilj.

Samo za usporedbu prema kvartalnim rezultatima moja uspješnost ugovorenih termina nakon treninga porasla je s 50% na na 92%. Broj odrađenih termina povećao se za 30% u odnosu na razdoblje prije treninga, a produkcija za 160%. Sastanci s klijentom su mi i prije dobro išli, no nakon treninga puno više pažnje pridajem klijentima i njihovim vrijednostima.

Kada bih sumirala sve u jednu rečenicu rekla bih da ovi seminari daju cijeli paket za bolje poslovno i privatno funkcioniranje, a sama predavanja su poput Malog princa – kad god ga čitaš svaki put čuješ nešto novo.
- Alda Strikić, Merkur osiguranje
Kao komunikolog općenito sam bila zainteresirana za načine kako unaprijediti svoje komunikacijske vještine. Ono što sam dobila ovim seminarima je više od toga. Susrela sam se s puno stvari koje sam u teoriji učila kroz studij, ali sam ih napokon imala priliku razumijeti i primijeniti u svakodnevnim situacijama.

Naučiš kako strukturirati misli te na koji način održati fokus. Samim time nema više vrludanja. Za mene je to ujedno i dogovor sam sa sobom; kako i na koji način dalje...

2014. sam krenula u vlastiti posao koji je upravo ono što sam željela - turizam i komunikacija. Danas sam ponosna na naš biznis koji se uvelike temelji na preporukama i to na globalnoj razini te se gotovo svakodnevno prilagođavam i komunikaciji različitih kultura s obzirom da su poslovni partneri i klijenti sa svih krajeva svijeta. Primjerice, velika je razlika između Arapa, Meksikanaca, Indonežana gdje svaki od njih ima potpuno drugačiji kulturološki pogled na svijet pa tako i na obrasce u poslovnim pregovorima. Danas me preporučuju kao izuzetno pouzdanu osobu koja svojim prezentacijskim vještinama zna zadržati pažnju, osobu koja brzim i efektivnim načinom razmišljanja može riješiti svaki problem, te kao osobu koja kreativno pristupa situacijama.

- Martina Lucić Čanak
Ja u kupe, ti u špade" nije više tako. Ove edukacije pomažu ti da shvatiš što ti druga osoba govori. Svatko stvari interpretira na svoj način, a ovo je prevođenje i daje ti ogromnu prednost u komunikaciji – to je najdragocjeniji alat za posao.

Na poslu bih pokušala provesti neke ideje, no imala sam osjećaj da sam se morala jako truditi da ljudima objasnim zašto bi neku ideju trebalo podržati. To mi je trošilo jako puno energije, pa bih emotivno reagirala. Razmišljala sam da odem, da dam otkaz. Osjećaš da možeš dati više, ali nikako da to postigneš. Htjela sam napraviti smisleniju priču za sebe.

Nisam očekivala da ću naučiti posložiti svoje vrijednosti i moći promijeniti uvjerenja kojih sam se čvrsto držala. Preporučujem ga svima jer je to jednostavno - lakša komunikacija. Danas mi je puno lakše prodati svoje usluge i uvjeriti klijente u prednosti svoje firme i onoga što ja radim. Mnogo jasnije mogu izraziti svoje benefite i zadobiti povjerenje klijenata.
- Selma Čmelik, Zona+

Besplatno pogledaj isječke s predavanja: Komunikacijski principi utjecajnih komunikatora.

Zašto utjecajni komunikatori vjeruju u princip da svaki pojedinac može ostvariti svoj maksimum ukoliko ga postavimo na pravu poziciju…
Ne propusti nove edukacije! Zaprati nas.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram