Iako pružam edukacije iz NLP-a za mene je ključan Customer Experience, kaže Tenodi.

Saša Tenodi, profesor i NLP trener i autor knjige  “Be Your Better Self”,  pružanjem edukacijskih usluga bavim se od 2006. godine, a 2014. godine potaknuo je formiranje NLP Communityja u Hrvatskoj – mreže pojedinaca koja vrednuje rast, napredak i konstantnu nadogradnju vlastitog seta vještina.

“Prvi puta kada mi je krajem 2005. godine prezentiran NLP, i učenje suutemeljitelja NLP-a dr. Richarda Bandlera, znao sam da će on pod broj jedan u najskorijem vremenskom roku biti moj mentor, a NLP i pomaganje budućim klijentima da nadiđu svoj trenutni nivo (ne)uspješnosti profesionalni poziv”, objašnjava Tenodi. Kako kaže, nakon  početka s edukacijama, krenuo je  proučavati literaturu vezanu za Customer Experience i uvidio segmente koji se mogu i moraju popraviti u uslužnim djelatnostima, prvenstveno edukacijskoj. Prije toga, njegov se poslovni ciklus svodio isključivo na edukaciju i po završetku edukacije, to bi bilo više manje to. Danas nakon implementiranja novih strategija i opcija pružanja podrške, pridružuju mu se klijenti koji su dugo izvan edukacijskog procesa pa čak i oni iz prvih generacija 2006. I 2007. godine.

“Iako pružam edukacije iz NLP-a, komunikacijskih strategija te dinamičnih prezentacija, za mene je ključan Customer Experience odnosno sustavi podrške koje sam razvio zajedno sa članovima NLP Communityja u Hrvatskoj”, kaže Tenodi. Idući koraku poslovanju imao je 2014. kada je s kolegama osnovao Klub Dinamičnih prezentera koji su međusobna pomoć i kvalitetan feedback između svih članova, a cijena usluge je besplatna. Nakon Kluba Dinamičnih prezentera pokrenuli su NLP Community projekt: NLP Hooligans Klub.

“Klub funkcionira tako da članovi dobivaju email pozivnicu s datumom i terminom iskustva, a ne znaju na čemu će točno sudjelovati. Od NLP Hooligans iskustava izdvojio bih iskustvo sa zmijama u podrumu Nevena Vrbanića, radionicu penjanja po umjetnim stijenama, radionicu mačevanja, a posebno bih istaknuo iskustvo Kluba u svibnju 2015. godine kada je nas 12 krenulo ujutro prema jugu države  ne znajući na što idemo te smo završili u Omišu na Ziplineu koje su organizirali članovi NLP Kluba iz Splita. Ukupno, do sada imamo u pravilu jedno tajno iskustvo mjesečno. Klub broji preko 100 pojedinaca, NLP kolega te pruža dobar okvir za upoznavanje, networking i nova prijateljstva”, tvrdi Tenodi. Godinu kasnije pokrenuli su NLP Mentoring Klub u kojem stariji i iskusniji NLP kolege pružaju podršku novopridošlim članovima kao i onima koji bi voljeli obnoviti NLP vještine, a ne mogu si vremenski priuštiti ponovni prolazak kroz NLP programe.

Uz to, od ljeta 2014. godine organiziraju i NLP kampove. Tenodi kaže kako su to uglavnom ljetni i zimski kampovi, a uskoro pripremaju i nove kamperske opcije. Ishod kampova je naučiti jednu novu vještinu poput skijanja ili snowboardanja zimi ili wakeboardinga, windsurfinga i slično po ljeti, a traju četiri do pet dana. “Moj najveći uspjeh je da sam u relativno kratkom roku, naravno uz pomoć nekolicine ključnih NLP kolega, uspio utjecati na to da umrežim stotinjak kvalitetnih osoba različitih generacija polaznika NLP-a, uživamo u zajedničkom društvu, napretku i gradimo našu priču  dalje ubrzanim tempom”, zaključuje Tenodi.

Što je NLP?

Interes poslovnih krugova
NLP, iza čega se krije skraćenica za Neuro-lingvističko programiranje, tema je koja se sve više spominje i zanima kako poslovne krugove, tako i one zainteresirane za osobni rast i razvoj. Često se može pronaći u novijoj poslovnoj i menadžment literaturi te knjigama za osobno usavršavanje. Također, sve je više predavanja koja govore o različitim NLP tehnikama, kao i tekstova, video i audio materijala na internetu.

 

Autor članka: Marta Duić

Fotografija: Žarko Bašić/PIXSELL

Članak objavljen 11.05.2017. Poslovnom dnevniku