Saša Tenodi, vlasnik platforme NLP Hrvatska, autor je jedinstvenog poslovnog koncepta

Tijekom posljednjih godina Customer Experience, odnosno iskustvo potrošača postaje fokus za poslovne strategije, neovisno o industriji. Lideri shvaćaju da je postavljanje potrošača/klijenta/kupca u centar poslovanja garancija za uspjeh na modernom tržištu. Saša Tenodi, licencirani NLP trener i vlasnik platforme NLP Hrvatska, razvio je koncept koja se temelji upravo na dodatnim iskustvima njegovih klijenata. Koncept je 2016. godine uvršten na Britanskom portalu Nanorep unutar top 30 Customer Experience primjera, a Tenodi pozicioniran na drugom mjestu.

Razumijevajući da se, posebice u edukacijskom sektoru, današnje usluge svode na jednokratno pružanje benefita te da klijenti žele više od standardne ponude, NLP Hrvatska setom raznih programa čini jedinstvenu edukaciju temeljenu na pružanju trajne i dodane vrijednosti za klijente i nakon same edukacije. Mogućnost umrežavanja, formirana čvrsta zajednica polaznika, trener i mentori koji su na raspolaganju za povratne informacije, kontinuirana mogućnost nadogradnje znanja i programi koji iznova stvaraju nova iskustva za polaznike, razlozi su što je koncept prepoznat i na svjetskom nivou te predstavlja referencu za Customer Experience i izvan polja edukacije.

Najviše pozornosti privukao je Klub Tajnih iskustva u kojem klijent ne zna na koje će mjesto ići i koju ću vještinu učiti. Naime, cilj NLP edukacijskog procesa je da osoba unaprijedi sebe i svoje komunikacijske vještine izlaženjem iz svoje komfort zone. Sudionici  apliciraju ne znajući što ih očekuje, a može sudjelovati samo prvih 20 prijavljenih. Do sada je organizirano preko 30 tajnih iskustava, poput škole wakeboardinga, zip line, penjanje na stijenama, cirkuska radionica, streljana, adrenalinski parkovi, hodanje po žeravici… Klub već sada ima bazu preko stotinu NLP polaznika koji su treninge završili i prije nekoliko godina. Klub je podržao i brand Reebok.

Kako ste došli do ideje za tajno iskustvo, kako to doprinosi vašem poslu?

Obzirom da je ishod mojih treninga polaznike „prodrmati“  i pomoći im proširiti način na koji pristupaju rješenju određenih problema, ovaj Klub je samo besplatna ekstenzija NLP treninga.  Klub im omogućuje da  na mjesečnoj bazi, neovisno o godini u kojoj su pohađali treninge, budu izvan svoje rutine te da na taj način „nadrastaju“ i bolje reagiraju na svoje svakodnevne izazove. Izlaženje iz komfort zone čini velik pomak za osobe u privatnom i poslovnom okruženju.

Vaši polaznici su ljudi svih dobnih skupina i profila, kako oni reagiraju na ovakav pristup?

Zavisi o prethodnom iskustvu sudionika iskustva, no u pravilu 19 od 20 sudionika verbalizira oduševljenje.

Koji još programi čine nagrađenu platformu?

Ljetni i zimski kampovi za učenje vještina (služe za poboljšanje procesa učenja, npr wakeboarding, surfing), prezentacijski i mentorski klubovi (klubovi gdje se vježbaju prezentacijske i prodajne vještine te gdje se osvježava znanje iz samog NLP-a s mentorima), Večere s Masterima (posebna druženja s odabranim govornicima iz određenog područja)…

Ovakav set programa ne postoji u Hrvatskoj niti šire te smo upravo zbog toga prepoznati izvan granica Hrvatske.

Koji su točno Vaši alati za stvaranje uspješnog odnosa sa klijentima?

Primaran alat je podrška. Problem s kojim se često susrećemo u okviru edukacija je manjak komunikacije s klijentima po završetku edukacije ili nastavak komunikacije samo ukoliko dođe do ponavljanja treninga. Moj ideal je bezuvjetno pružanje podrške neovisno o tome donosi li klijent novac ili ne.

Vaš je moto ‘always underpromise and overdeliver’, što to točno znači?

Uvijek obećaj znatno manje benefite od onih za koje imaš sigurnost da će biti isporučeni. Na taj način imamo 100% zadovoljstvo klijenata. Također, ukoliko određena osoba u procesu intervjua za edukaciju ne pokazuje osobine da može učiniti isto, neće postati naš klijent.

Što bi poručili hrvatskim menadžerima, koji je Vaš savjet za stvaranje uspješnog Customer Experiencea? Kako bi oni mogli iskoristiti ovaj motto u svom poslovanju?

Najmoćniji obrazac je reciprocitet, odnosno sustavno i kontinuirano dodavanje vrijednosti i postojećim i bivšim korisnicima. Nećete doživjeti rezultate preko noći, no isplatit će se, i to s dobrim kamatama. Popularnu GO GIVER filozofiju treba adaptirati u svoje lokalno poslovno i društveno okruženje i cijeniti da se business zasniva upravo na – ljudima i njihovim procesima.

Članak objavljen u Lideru 06.06.2017.